اصفهان – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: دو هزار و ۶۸۴ تخت اقامتگاهی در استان اصفهان طی سه روز اخیر توسط گردشگران اشغال شده است.

فریدون اللهباری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار ورود مسافران نوروزی به استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس آمار موجود طی سه روز اخیر حدود دوهزار و ۶۸۴ تخت اقامت در مراکز اقامتگاهی استان اصفهان اشغال شده است.

وی تافزود: همچنین بر اساس آمار موجود ۲۷ هزار و ۱۲۸ بلیت برای بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان به فروش رسیده است.

اصفهان و کاشان در صدر جذب گردشگر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین اقامت گردشگران در استان اصفهان مربوط به شهرهای اصفهان، کاشان، خور و بیابانک، نطنز، اردستان و آران وبیدگل بوده است، ادامه داد: باید توجه داشت که مراکز اقامتگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت داشته و همه یک هزار و ۴۰۰ مرکز اقامتگاهی استان نشان ایمن را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بازدید روزانه از مراکز اقامتگاهی استان اصفهان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

اللهیاری ادامه داد: باید توجه داشت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیچیک از کارکنان اقامتگاه‌های گردشگری استان اصفهان به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند و این امر نشانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز است.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ شاهد کاهش ۸۰ درصدی گردشگران به اصفهان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *